Paseo de Las ÚRSULAS

Paseo de Las ÚRSULAS
PASEO DE LAS ÚRSULAS(Salamanca).-Por José Luis Pérez Pablos

viernes, 10 de octubre de 2014

COM VOLS QUE T'OBLIDI KOKETAI.-Por Leandro Noche.

Com vols que t'oblidi koketai
si vas ser la meva vida el meu delit
m'has deixat tantes vegades koketai
i ara ja sé que no penses tornar mai
cada cop que em desperto no ets al llit
ni a la cambra no ets enlloc és buit l'espai
i tinc por molta por m'espanto és un desmai
m'he de morir fred sense el teu dolç esguard
sense tu em moriré per a sempre koketai
de fet sóc l'ombra de l'ombra que t'espera
tots dos sabem que no vas ser la primera
però sí l'única dona santa el meu esglai
som a la tardor s'ha acabat la primavera
només em resta un trist i trencat “ai”
perquè sé que m'has deixat molt sol
suporto el dolor amb pastilles i alcohol
sempre t'espero estimada i tendra koketai






No hay comentarios:

Publicar un comentario